Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Δήλωσε Ανεξαρτησία! Ψήφισε στον Σύλλογο Μαν. Ανδρόνικος

Πόσες φορές δεν ονειρεύτηκες μια σχολή χωρίς κομματικές παρατάξεις και αφίσες; Πόσες φορές θέλησες να πεις ελεύθερα την άποψή σου αλλά δεν τόλμησες μέσα σε γενικές συνελεύσεις χούλιγκανς που μόνο διάλογος δεν γίνεται; Φέτος σκέφτεσαι σοβαρά να μην πας στο πανηγυράκι των εκλογών και να κοιμηθείς ή να πας για καφέ. Παρόλα αυτά η ΔΑΠ, η ΠΑΣΠ, η ΠΚΣ, η ΣΑΦ και οι υπόλοιπες παρατάξεις θα συνεχίσουν να κάνουν κουμάντο είτε πας είτε δεν πας στις εκλογές τους. Άρα δεν τους έκανες και μεγάλη ζημιά!

Υπάρχει διέξοδος για τον ανεξάρτητο και σκεπτόμενο φοιτητή; ΝΑΙ υπάρχει! Κι αυτός δεν είναι άλλος από τον Φοιτητικό Σύλλογο Μανόλης Ανδρόνικος, ένας Σύλλογος που δημιουργήθηκε από φοιτητές, για φοιτητές. Η χαώδης διαφορά των ατόμων που συμμετέχουν σε αυτό το Σύλλογο είναι εμφανέστατη αφού με δημοκρατικές διαδικασίες, συζήτηση και δράσεις που αφορούν το σύνολο των φοιτητών δίνει άλλο στίγμα και προοπτική στη φοιτητική ζωή.

Εάν θέλεις κι εσύ να εκφράζεσαι ελεύθερα, να συμμετέχεις ενεργά στη φοιτητική ζωή χωρίς κομματικές ταμπέλες και εξαρτήσεις, δεν έχεις παρά να επικοινωνήσεις με εμάς ή στο τραπεζάκι των ΝΕΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ που βρίσκεται στη σχολή ώστε να βγεις κι εσύ από το κομματικό μαντρί που κάποιοι έστησαν για μας, χωρίς εμάς!

ΨΗΦΙΣΕ στις 19 Μαϊου έξω από το άσυλό τους, αυτούς που θέλεις να σε εκπροσωπούν στο Φοιτητικό Σύλλογο Μαν. Ανδρόνικος. ΓΙΝΕ υποψήφιος και πάρε την κατάσταση στα χέρια σου!!

(η Ψηφοφορία θα γίνει στις 19 Μαϊου στο Ξενοδοχείο Αstor στο κέντρο της Αθήνας, Καραγιώργη Σερβίας 16)

1 σχόλια:

Αντώνης ο 95388 είπε...

Θέλω να αναφέρω την φασιστικη και ρατσιστική συμπεριφορά της εφορευτικής επιτροπής της Φιλοσοφικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α των εκλογων 2011 όπου χωρίς κανένα λόγο και με πλήρη άγνοια των κανονισμων μου απαγόρευσαν να ψηφίσω γιατί άκουσον -άκουσον είμαι Αξιωματικός των Ενόπλων Δυνάμεων της Ελλάδος ,ιδιότητα που δεν στάθηκε εμπόδιο να αγωνιστώ και να κατορθώσω επιτύχω σε μία από τις καλύτερες σχολές της Φιλοσοφικής!Θα ήθελα να δηλώσω ότι ειμαι υπερήφανος που αφιέρωσα τη ζωή μου στις Ένοπλες Δυνάμεις της Πατρίδος μου και νοιώθω τιμή που είμαι φοιτητής,λυπάμαι μόνο που έχω κάποιους συμφοιτητές που ζουν με τις παρωπίδες των καθοδηγητών τους όπως τα συμπαθή μουλάρια οδηγούνται από τους μουλαράδες ,βέβαια μάλλον δεν αξίζει τελικά σαυτήν την επόχη να προσπαθούμε για κάτι καλύτερο όχι τουλάχιστον όσο υπάρχουν τέτοια ΝΕΟΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ και ΝΕΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ μυαλά!
υ.γ κάποια άτομα ανάφεραν ότι έχουν μνήμες και γιαυτό εμποδίζουν τη συμμετοχή !Διευκρύνιση έχουν ακούσματα μνήμες να μου αναγνωριστεί να έχω εγώ στην ηλικία των 49 ετων.

Δημοσίευση σχολίου